První Citroen klub Praha První Citroen klub Praha První Citroen klub Praha První Citroen klub Praha
Úvod Naše srazy Jiné srazy Aktuality Kontakty Odkazy Fotogalerie Chat Kronika
Úvod
Naše srazy
Jiné srazy
Aktuality
Kontakty
Odkazy
Fotogalerie
Chat
Kronika

Intensys-cz
Pro volnou chvilku

Na olympiade se ve finale volneho stylu potkali na zinence Rus Medvedev,
nechvalne znamy svym specialnim drzenim zvanym preclik, a cesky borec Vohrada,
chlapek protrely zivotem. Trener naseho borce pred zapasem provadi instruktaz:
"Pepo, koukej se od nej drzet daleko. Jestli se ti jednou dostane na telo a
chytne te do precliku, jses ztracenej. Jeste nikdo se z toho drzeni nedostal!"
Zapas zacal. Oba stokilovi borci okolo sebe pomalu krouzi, obcas zkousi
nenapadne vypady. Pak se najednou Rus vymrstil, placnul svoji obrovskou tlapou
Pepu pres zada. Tomu se podlomila kolena a Rus uz byl za nim a doslova ho
zmacknul svym obavanym drzenim. Divaci uz jen cekali na hvizd rozhodciho, kdyz
v tom najednou Rus s prekvapivym vyrazem ve tvari vyletl do vzduchu, placl
sebou na zem a Pepa mu pristal na hrudi. Protoze s dechem vyrazenym jednim
metrakem zive vahy se blbe zapasi, rozhodci odklepl vitezstvi Pepovi. Ten se
ihned po zapase vymanil z hloucku novinaru a zamiril do saten. Tam ho trener
zpovidal, jak se mu povedlo Rusa preprat. Pepa povida:
"No, kdyz me prastil a pak zmacknul, zatmelo se mi pred ocima. Nemohl jsem se
skoro hybat, ale kdyz jsem znovu otevrel oci, primo u huby jsem mel koule. Tak
jsem trochu pootocil hlavu a vsi silou se zakous. A nikdy bych neveril, kolik
energie v sobe clovek najde, kdyz se kousne do vlastnich kouli!"
Anketa
Miniaplikace
Počasí
počasí počasí

počasí počasí

počasí počasí

počasí počasí

Reklama
Zde může být upoutávka třeba na Vás, Vaše www a pod. ...

Fotogalerie

Zmíněnou Visu jsme přivezli 28.září 2010 z Prahy od Pepy Šimka, který ji měl cca. 14 let uloženou, a kterou si mnozí z Vás pamatují jako reklamní poutač společnosti INTENSYS Praha. Je prokázáno, že tento Citroen byl prodán v roce 1983 ve Švýcarsku. Tolik k jeho historii.

Práce na renovaci započaly již začátkem měsíce října a to pečlivým nafocením originálních polepů a demontáží pohonné jednotky, přední i zadní nápravy.

Některé díly bylo možno ponechat původní, některé musely projít menší či větší opravou, některé byly použité z druhého vozidla k tomu účelu zakoupeného a některé musely být nahrazeny novými. Tyto práce trvaly zhruba do konce listopadu a celý prosinec probíhala oprava karoserie, v podobě vyřezávání zrezlých částí, broušení a záplatování.

Po úspěšném zakončení těchto prací jsme odvezli 3. ledna 2011 karoserii VISY do lakovny, kde dostala ještě něco kytu, byla obroušena a následně nastříkaná nejen lakem, ale i antikorozní vrstvou. Doma v dílně jsme zatím rozložili a opět po potřebných opravách složili pohonnou jednotku. Repasovali obě nápravy a další součástky vozidla.

25.března 2011 jsme karoserii přivezli nalakovanou a mohli započít fází skládání. Namontování obou náprav a brzdové soustavy. Tento polotovar jsme odvezli do čalounické dílny pana Reka v Oldřichově u Písku, kde se jí dostalo kompletní čalounické péče, přesně dle dochovaných fotografii a dalších publikací, které jsme získali na burze ve Francii.

Po sestavení interiéru následovalo nalepení polepů vytvořených jako přesná kopie těch originálních.

Kompletní dokončení je hotové týden před srazem Prvního Citroën klubu v Kdyni. Zbývá technická kontrola a převod a hurá na silnici.

foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto

zpět na začátek

WebZdarma.cz