První Citroen klub Praha První Citroen klub Praha První Citroen klub Praha První Citroen klub Praha
Úvod Naše srazy Jiné srazy Aktuality Kontakty Odkazy Fotogalerie Chat Kronika
Kronika

Intensys-cz
Pro volnou chvilku

Jaký je rozdíl mezi blondýnkou a nafukovací pannou? Asi tak dvě piksly laku na
vlasy.
Anketa
Miniaplikace
Počasí
počasí počasí

Reklama
Zde může být upoutávka třeba na Vás, Vaše www a pod. ...

"Jarní sraz - 2011"

se uskuteční ve dnech od 17.6. - 19.6.2011 opět v Autokempu Hájovna Kdyně

Autokemp se nachází nedaleko městečka Kdyně, v oblasti lemované krásnými zalesněnými vrchy Kdyňské pahorkatiny. Město Kdyně leží při českobavorské hranici na rozhraní Šumavy a Českého lesa. Z jedné strany vévodí kraji zřícenina hradu Rýzmberk, z druhé strany shlíží na město moderní rozhledna na vrchu Koráb (773 m.n.m.). Nevelká vzdálenost zajímavých turistických center jak na Šumavě (Železná ruda, Špičák, Černé a Čertovo jezero), tak v Českém lese (Čechov, Haltrava) skýtá příležitost k poutavým výletům autem.

K dispozici jsou chatky :

• 2 lůžka - bez verandy 5x
  • 2 lůžka - veranda, lednice 8x
  • 3 lůžka - veranda, lednice 2x
  • 3 lůžka - veranda, WC, sprcha, lednice 7x
  • 4 lůžka - veranda, lednice 8x
  • 4 lůžka - + 1 přistýlka, veranda, lednice 6x

Přihlášky a zálohy u p. Miléře na adrese Josef Miléř (Intensys), Českobrodská 831, 190 12, Praha 9. Záloha na chatku činí 500,-Kč a je nutné ji složit osobně nebo složenkou do 15.5.2011.

Program

21:00 hod - bojovka

Neděle - 19.6.2011
10:00 hod - ukončení srazu
Individuální výlety do blízkého okolí, koupání a odjezd

POZOR!

Vzhledem ke kapacitě kempu se budou chaty přidělovat podle pořadí složení zálohy. Těm co jezdí na srazy bez zamluvení chaty a zaplacení zálohy by se mohlo stát, že pojedou pod širák.

Zde získáte bližší info o místě srazu.

Zpráva z jarního srazu 2011

Jarní sraz našeho klubu se konal 17. až 19. června v autokempu Hájovna ve Kdyni. Na sraz jsme vyrazili se sluníčkem v zádech, to opravdu vydrželo až do pátečního večera. To jsme se již všichni hromadili v kempu a společně jsme se těšili na večer, který nám zpříjemnila folková skupina Berušky z Jablonce nad Nisou. Děvčata hrála a zpívala opravdu skvěle a tak se večer za zvuku folku protáhl docela do pozdních hodin. Někteří jsme hlučně debatovali a notovali známé písně, někteří jsme plnili u chatek žaludky dobrůtkami z grilu. Večer se začalo ochlazovat a kolem půlnoci přišel i první deštík. To jsme si říkali, že ráno vstaneme a bude zase slunečno. Ale opak byl pravdou. Ráno jsme vstávali do zatažené oblohy a deště. Před půl desátou se obloha trochu protrhala a tak jsme zahajovali sraz v rozmočené trávě, ale s úlevou, že neprší.

Sjelo se celkem 41 aut, což je poměrně dobrý počet, za předpokladu, že se konal v témže termínu ještě sraz na cx-ek. Doufám, že se nám to povede v příštím roce nějak lépe skloubit, abychom se netahali o víkendy v červnu.

Po zahájení srazu jsme se připravili na spanilou jízdu po krásách Šumavy. Sjeli jsme se na parkoviště pod kempem v počtu 35 aut. Karel Pálek zavelel ke strojům a už jsme byli na trase. Projížděli jsme vesnice, městečka i lesy Šumavy. Viděli jsme Chudenín, Skelné Hutě, přehradní hráz Nýrsko, i Milence ( nebojte, to je vesnice za Starou Lhotou), krásné motorky, vysoké kopce, hluboké lesy a pak prudkou pravotočivou zatáčku směr Špičák. A už jen s kopce dolů do Železné Rudy a v Železné Rudě zase kolem kostela do prudkého kopce, pro změnu zase nahoru, a už je tu cíl naší spanilé jízdy. Kolona aut se dostala až k hotelu Belveder, kde jsme měli objednaný oběd.

Parkovali jsme již za vydatného deště a tak jsme místo krásné vyhlídky na Šumavu hromadným úprkem obsazovali místa u stolů restaurace. Zde jsme si dali oběd a z oken sledovali proudy deště. Moc se nám ven nechtělo. Kapky deště se změnily v proudy deště a nám se do toho jaksi nechtělo, jen jeden hotelový zaměstnanec se radoval z tohoto počasí a zvesela čistil nádrž na koupání hadicí a vodou.

Zpáteční jízdu jeli všichni podle svého vlastního uvážení. Odpoledne jsme si objednali klubovnu. Dětí tentokráte moc nebylo, ale soutěžit chtěly. Tak jsme si v suchu a teple hráli. Zjistili jsme, že nejlépe čáru umí u Siříšťů, takhle bravurně jsme nehráli čáru ani my. Trochu jsme sportovali se zavázanýma očičkama a vyhrávaly se ceny i sladkosti. Pochopitelně dospěláci okupovali stan a jen zlehka sledovali dění v klubovně. Přesto, že dětí bylo opravdu málo, tak si vybojovaly bojovku. Pršelo jen se lilo, ale bojovka musela být. A tak jsme tedy připravili i bojovku, hrstka dětí vyšla na trasu a pochopitelně do cíle dorazila společně. No pro příště bojovku trochu změníme, ale o tom až na podzimním sraze. Děti spokojené, že dosáhly svého, šly do postele a my ostatní jsme pokračovali v grilování, debatování a ač byla docela zima, nám bylo dobře. Spát jsme šli před svítáním a to už mě tedy byla docela pěkná zima. Ještě, že jsem sebou měla kamínka, tedy jorkšírku, to by jste nevěřili, jak krásně hřeje.

Nedělní ráno se nelišilo od sobotního a tak se všichni účastníci pomalu loučili a rozjížděli k domovu. My jsme jeli také docela brzo. Jinak mě sraz moc potěšil po dvaceti letech jsem viděla dávného člena klubu, Tomáše Krejčího, zjistila jsem, že se na podzim docela slušně rozrosteme. Tak že blahopřeji manželům Burgetovým a přeji Elišce, zdravého synáčka Adámka. Vlastně i já budu na podzim dvakrát babičkou, dcerka Milka bude mít kluka jako buka, a Monička holku jako kvítek a to Vám musím ještě prásknout, že Zuzka Valentová –Medová čeká také na podzim holčičku. To bude opravdu úrodný rok. Tak já přeji všem ať se společně sejdeme na podzimním srazu a já objednám místa v porodnici. Moc děkuji všem, kteří přijeli na sraz a strávili s námi sice deštivý, ale jinak pěkný víkend. Děkuji Karlovi a všem v jeho okolí za výborně odvedenou práci při přípravě akce a manželům Krásovým a všem strašidlům za bojovku.

A teď je to na nás. Zkusíme na podzim objednat počasí bez deště a doufám, že se všichni společně sejdeme na sraze. Tentokráte bude v Českém Dubu na chatě Kovář v termínu 16. až 18. září 2011. Tak se na Vás moc těšíme.

Přeji krásnou dovolenou a dětem slunečné prázdniny.